تقویم شمسی
اردیبهشت ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   خرداد »
 1
۲۳۴۵۶۷۸
۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵
۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲
۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹
۳۰۳۱  

پیامک سری ۴

سلام
و دوباره سرریز حافظه گوشی !!!

۱- فردا شاید مرا به شهر بیاورند بر روی دستها ، اما حتی تو را به شهر نیاوردند ، گفتند : چیزی از او بجا نمانده است ، جز راه نا تمام … .
۲- در سینه ام دوباره غمی جان گرفته است / امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است / تا لحظه ای پیش ، دلم گور سرد بود / اینک به یمن یاد شما ، جان گرفته است.
۳- هر چشمی روز قیامت گریان است جز چشمی که در راه خدا شب بیدار است ، چشمی که برای ترس از خدا گریان باشد ، چشمی که از محرمات خدا پوشیده باشد… . برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) صلوات.


۴- خدا کند که مرا با خدا کنی آقا ، ز قید و بند معاصی رها کنی آقا ، دعای ما به در بسته می خورد ، ای کاش خودت برای ظهورت دعا کنی آقا.
۵- بر آر دست دعا،دعا کنیم بیاید/ بیا به یوسف زهرا،دعا کنیم بیاید/ دعا اگر نکنم من،دعا اگر نکنی تو / کشد غمش به درازا،دعا کنیم بیاید/ خودش نموده سفارش،دعا کنید برایم/ فدای غربت مولا،دعا کنیم بیاد. اللهم عجل لولیک الفرج
۶- در مرام ما نیست رسم ترک دوست / عهد با هر که ببندیم جانمان در دست اوست.
۷- خداوندا،پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق و برق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند.
۸- کوله بارت بربند!شاید این چند سحر فرصت آخر باشد! که به مقصد برسیم بشناسیم خدا را و بفهمیم که یک عمر چه غافل بوده ایم ، می شود آسان رفت می شود کاری کرد که رضا باشد. ای سبکبال در این راه شگرف در دعای سحرت در مناجات خدایی شدنت هرگز از یاد نبر من جامانده بسی محتاجم.
۹- قصه قربان، قصه تسلیم و خضوع است، قصه ایثار، قصه عشق پسر، اشک پدر، قصه خلع صلاح شیطان، قصه عطر بهشت.خجسته باد بر شما عید سعید قربان.
۱۰- نازد به خودش خدا که حیدر دارد، دریای فضائلی مطهر دارد، همتای علی نخواهد آمد والله، صد بار اگر کعبه ترک بردارد. عید غدیر خم مبارک باد.

۲پاسخ به “پیامک سری ۴”

یک نظر بگذارید