تقویم شمسی
آذر ۱۳۹۰
ش ی د س چ پ ج
    دی »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  

پیامک سری ۱

با توجه به این که حافظه تلفن همراهم پر شده و دیگه پیامک جدیدی رو دریافت نمیکنه و من هم حیفم میاد اونا رو پاک کنم در نتیجه اینجا ثبتشون می کنم!!!

۱- آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست/خدایا هر کجا هست به سلامت دارش/اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۲- ای آب فرات،از کجا می آیی …؟ ناصاف ولی با صفا می آیی …؟ خود را نرساندی به لب خشک حسین، دیگر به چه رو به کربلا می آیی؟!

۳-تازه رقیه فهمید، بابا دو بخش دارد، بخشی به روی نیزه،بخشی به روی صحرا.


۴- یزید سال ۶۱ هجری مرد.. بایستی یزیدیان عصر خودمان را بشناسیم و یاور حسین زمانمان باشیم تا دیگر صحنه کربلا رخ ندهد .. و براستی که شهیدانمان یاور حسین زمان بودند. ما چطور؟!

۵- چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهر عاشورا، روز بالا رفتن دست علی (ع) تا روز بالا رفتن سر حسین(ع).

۶- شرم آخرین نگاه سقا را به یادآور و اگر دلت لرزید، در بارش اشکهایت آهسته ناله کن، چرا که روضه عباس (ع) پیوند دارد با ناله های حسنین در ماتم کوچه … .از هم اکنون زمزمه کن، ای اهل حرم .. میر و علمدار نیامد .. سقای حسین، سید و سالار نیامد … .

۷- پیراهن عزای تو”جوشن کبیر”ماست/ذکر سلام بر تو “دعای مجیر” ماست/هر کس بر این لباس عزا طعنه می زند فردا برای یک نخ آن هم اسیر ماست/جانم فدای پیرهن وصله وصله اش/آن کشته فتاده به هامون امیر ماست.

۸- شمیم عاطفه ها در کوچه رها شده است/دوباره هر شب من رنگ کربلا شده است/دوباره ماه محرم،رسیده ماه عزا/عروب غربت جانکاه سیدالشهدا/محرم آمده آقا صدایمان کردی/برای عرض ارادت،جدایمان کردی

۹- امام خامنه ای : بسیج برای جوانان شورآفرین،برای دوستان امیدآفرین،برای دشمنان بیم آفرین است.هفته بسیج : یادآور ایثار،اقتدار،امید و اطاعت پذیری از ولایت فقیه

۱۰- بر مشامم میرسد عطر شهیدان بسیج/مرغ دل پر می زند سوی گلستان بسیج/یا حسین بن علی،ای سرور آزادگان/روز محشر کن شفاعت از جوانان بسیج

یک نظر بگذارید